Рубрика"Сухомлиністика: традиції та інновації"

Роздольський  ЗДО  «Пролісок»
https://www.tes.com/lessons/BnGpAlljCzXdZg/            Платформа  методичного місячника
РАЙОННИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ  МЕСЕДЖ    "ДІАЛОГ, ЩО ПРОДОВЖУЄТЬСЯ: В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ І НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
(вересень 2017року - вересень 2018року)
Картинки по запросу портрет василя сухомлинського
Його душа - це розум і чуття, Це грона найсвітлішої любові, Усе його натружене життя Просяяло у ділі й мудрім слові...
Презентація з патріотичного виховання за спадщиною В. Сухомлинського
Презентація з екологічного виховання за спадщиною Василя Сухомлинського
     Роздольський заклад дошкільної освіти "Пролісок"                                         Мар’ ївський заклад дошкільної освіти «Калинка»         
Творча лабораторія « ЗНАВЦІ РІДНОЇ МОВИ»   - є самостійною додатковою формою освітнього процесу, її завдання – задовольнити  потребу й цікавість дитини до рідної мови, а саме розвитку зв язного мовлення за спадщиною 
В. Сухомлинського                                             
керівник:  Хлистун В. М вихователь Роздольського ЗДО
   МЕТА: створення передумови для інтенсивного розвитку мовлення здобувачів освіти,  розширити кола спілкування   зв’язного  мовлення і комунікативних умінь, формування  граматичної правильності українського мовлення, збагачення літературного запасу, розвивати лексичні та мовленнєві здібності, виховувати інтерес до мови, висловлення власної думки                                                                                               
«Сухомлиністика: традиції та інновації»
 у роботі з здобувачами освіти закладу  при вивченні творів В.О. Сухомлинського
Пріорітетом  діяльності  педагогічного колективу Роздольського закладу дошкільної освіти «Пролісок» є слова великого педагога – Василя Сухомлинського: «Діти повинні жити в світі краси, гри, казки, музики, фантазії, творчості».
Педагогіка В. Сухомлинського охоплює всі грані роботи  закладу. Творче переосмислення і застосування ідей великого педагога  допомогає при вирішенні багатьох проблем у сьогоднішньому житті дошкільника.
Те, що все життя дітей в дошкільному закладі проходить в казково-ігровій атмосфері, в атмосфері душевного піднесення – незаперечний факт, бо це основа дошкільного життя.А у створенні цієї атмосфери беруть участь   працівники дошкільного закладу, діти, їх батьки, і тут – безмежне поле для діяльності.
Педагоги нашого закладу  працюють над впровадженням літературної спадщини В.О. Сухомлинського в освітній  процес   з метою розвитку мовлення та інтелектуально-творчого потенціалу дошкільнят.Працюючи з дітьми, ми неодноразово звертали увагу на те, що діти стають більш пасивнішими при слуханні казок, оповідань. Розповідаючи дітям казку,  не бачали у відповідь щасливого блиску дитячих очей . Як же зацікавити дитину, навчити осмислювати багатогранний зміст творів?В.О. Сухомлинський вважав, щозацікавленість є ефективним методом  успішного навчання, необхідною умовою досягнення позитивних наслідків.Лише тоді, коли дитина зацікавиться матеріалом, у неї виникне бажання дізнатися про нього більше. Одночасний вплив на два найважливіших органи сприйняття (слух, зір) дозволяють досягти набагато більшого ефекту."Без казки - живої, яскравої, що оволоділа свідомістю і почуттям дитини, неможливо уявити дитячого мислення", - говорив чудовий педагог.
Тому вихователі з дітьми розробили презентації до казок , створення мультимедійних презентацій та використання ІКТ (інформаційно-комп’ютерних технологій) які рекомендовані комплексною програмою розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку «Дитина в дошкільні роки»
Казка оживає і разом з нею пробуджується душа дитини, випромінює світлу любов до навколишнього. Презентації до літературного твору в доступній формі дають дітям нові знання та враження про натуральний світ предметів, будять думку, розширюють кругозір щодо розмаїття світу, який їх оточує. У презентаціях поєднано динаміку, звук і зображення, тобто ті чинники, які найдовше утримують увагу дитини, підвищують інтерес дітей під час сприймання та осмислення тексту твору.Застосування   презентацій дає змогу досягти набагато більшого ефекту в освітньому процесі дошкільників. Твори з супроводом презентації допомагають дитині чіткіше усвідомити логіку змальованих подій і сюжетну основу, акцентувати увагу дітей на вчинках чи висловлюваннях персонажів у контексті подій, дати їм оцінку в стосунках та взаєминах героїв або причино-наслідкових зв’язках між їхніми діями, словами, намірами і наслідками. Таке подання твору підводить дошкільників до розуміння абстрактних понять, найпростіших філософських узагальнень і висновків, формують елементарну світоглядну позицію.Отже, супровід дитячих творів презентацією сприяє ефективності та якості  освітнього процесу , підвищенню інтересу здобувача освіти   всебічного  розвитку.



Немає коментарів:

Дописати коментар