Роздольський ЗДО
«Пролісок»
РАЙОННИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ МЕСЕДЖ "ДІАЛОГ, ЩО ПРОДОВЖУЄТЬСЯ: В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ І НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"(вересень 2017року - вересень 2018року)

Презентація з патріотичного виховання за спадщиною В. Сухомлинського
Презентація з екологічного виховання за спадщиною Василя Сухомлинського
Роздольський
заклад дошкільної освіти "Пролісок" Мар’ ївський заклад дошкільної
освіти «Калинка»
Творча
лабораторія « ЗНАВЦІ РІДНОЇ МОВИ» - є
самостійною додатковою формою освітнього процесу, її завдання –
задовольнити потребу й цікавість дитини
до рідної мови, а саме розвитку зв язного мовлення за спадщиною
В. Сухомлинського
В. Сухомлинського
керівник: Хлистун В. М вихователь Роздольського ЗДО
МЕТА:
створення передумови для інтенсивного розвитку мовлення здобувачів освіти, розширити кола спілкування зв’язного мовлення і комунікативних умінь, формування граматичної правильності українського
мовлення, збагачення літературного запасу, розвивати лексичні та мовленнєві
здібності, виховувати інтерес до мови, висловлення власної думки
«Сухомлиністика: традиції та інновації»
у
роботі з здобувачами освіти закладу при вивченні творів
В.О. Сухомлинського
Пріорітетом діяльності педагогічного колективу Роздольського закладу
дошкільної освіти «Пролісок» є слова великого педагога – Василя Сухомлинського:
«Діти повинні жити в світі краси, гри, казки, музики, фантазії, творчості».
Педагогіка В. Сухомлинського
охоплює всі грані роботи закладу. Творче переосмислення і застосування
ідей великого педагога допомогає при
вирішенні багатьох проблем у сьогоднішньому житті дошкільника.
Те, що все життя дітей в
дошкільному закладі проходить в казково-ігровій атмосфері, в атмосфері
душевного піднесення – незаперечний факт, бо це основа дошкільного життя.А у
створенні цієї атмосфери беруть участь працівники дошкільного
закладу, діти, їх батьки, і тут
– безмежне поле для діяльності.
Педагоги нашого закладу працюють над впровадженням літературної спадщини В.О. Сухомлинського в освітній процес з метою розвитку мовлення та інтелектуально-творчого потенціалу дошкільнят.Працюючи з дітьми, ми неодноразово звертали увагу на те, що діти стають більш пасивнішими при слуханні казок, оповідань. Розповідаючи дітям казку, не бачали у відповідь щасливого блиску дитячих очей . Як же зацікавити дитину, навчити осмислювати багатогранний зміст творів?В.О. Сухомлинський вважав, щозацікавленість є ефективним методом успішного навчання, необхідною умовою досягнення позитивних наслідків.Лише тоді, коли дитина зацікавиться матеріалом, у неї виникне бажання дізнатися про нього більше. Одночасний вплив на два найважливіших органи сприйняття (слух, зір) дозволяють досягти набагато більшого ефекту."Без казки - живої, яскравої, що оволоділа свідомістю і почуттям дитини, неможливо уявити дитячого мислення", - говорив чудовий педагог.
Тому вихователі з дітьми розробили презентації до казок , створення мультимедійних презентацій та використання ІКТ (інформаційно-комп’ютерних технологій) які рекомендовані комплексною програмою розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку «Дитина в дошкільні роки»
Казка оживає і разом з нею пробуджується душа дитини, випромінює світлу любов до навколишнього. Презентації до літературного твору в доступній формі дають дітям нові знання та враження про натуральний світ предметів, будять думку, розширюють кругозір щодо розмаїття світу, який їх оточує. У презентаціях поєднано динаміку, звук і зображення, тобто ті чинники, які найдовше утримують увагу дитини, підвищують інтерес дітей під час сприймання та осмислення тексту твору.Застосування презентацій дає змогу досягти набагато більшого ефекту в освітньому процесі дошкільників. Твори з супроводом презентації допомагають дитині чіткіше усвідомити логіку змальованих подій і сюжетну основу, акцентувати увагу дітей на вчинках чи висловлюваннях персонажів у контексті подій, дати їм оцінку в стосунках та взаєминах героїв або причино-наслідкових зв’язках між їхніми діями, словами, намірами і наслідками. Таке подання твору підводить дошкільників до розуміння абстрактних понять, найпростіших філософських узагальнень і висновків, формують елементарну світоглядну позицію.Отже, супровід дитячих творів презентацією сприяє ефективності та якості освітнього процесу , підвищенню інтересу здобувача освіти всебічного розвитку.
Педагоги нашого закладу працюють над впровадженням літературної спадщини В.О. Сухомлинського в освітній процес з метою розвитку мовлення та інтелектуально-творчого потенціалу дошкільнят.Працюючи з дітьми, ми неодноразово звертали увагу на те, що діти стають більш пасивнішими при слуханні казок, оповідань. Розповідаючи дітям казку, не бачали у відповідь щасливого блиску дитячих очей . Як же зацікавити дитину, навчити осмислювати багатогранний зміст творів?В.О. Сухомлинський вважав, щозацікавленість є ефективним методом успішного навчання, необхідною умовою досягнення позитивних наслідків.Лише тоді, коли дитина зацікавиться матеріалом, у неї виникне бажання дізнатися про нього більше. Одночасний вплив на два найважливіших органи сприйняття (слух, зір) дозволяють досягти набагато більшого ефекту."Без казки - живої, яскравої, що оволоділа свідомістю і почуттям дитини, неможливо уявити дитячого мислення", - говорив чудовий педагог.
Тому вихователі з дітьми розробили презентації до казок , створення мультимедійних презентацій та використання ІКТ (інформаційно-комп’ютерних технологій) які рекомендовані комплексною програмою розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку «Дитина в дошкільні роки»
Казка оживає і разом з нею пробуджується душа дитини, випромінює світлу любов до навколишнього. Презентації до літературного твору в доступній формі дають дітям нові знання та враження про натуральний світ предметів, будять думку, розширюють кругозір щодо розмаїття світу, який їх оточує. У презентаціях поєднано динаміку, звук і зображення, тобто ті чинники, які найдовше утримують увагу дитини, підвищують інтерес дітей під час сприймання та осмислення тексту твору.Застосування презентацій дає змогу досягти набагато більшого ефекту в освітньому процесі дошкільників. Твори з супроводом презентації допомагають дитині чіткіше усвідомити логіку змальованих подій і сюжетну основу, акцентувати увагу дітей на вчинках чи висловлюваннях персонажів у контексті подій, дати їм оцінку в стосунках та взаєминах героїв або причино-наслідкових зв’язках між їхніми діями, словами, намірами і наслідками. Таке подання твору підводить дошкільників до розуміння абстрактних понять, найпростіших філософських узагальнень і висновків, формують елементарну світоглядну позицію.Отже, супровід дитячих творів презентацією сприяє ефективності та якості освітнього процесу , підвищенню інтересу здобувача освіти всебічного розвитку.
Немає коментарів:
Дописати коментар